Mitä bongasit liikenteessä?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja Chevy-74, 8.9.2005.

  1. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Ifa Pukaron Parooni 17.12.2015

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. nuc-64

    nuc-64 3rd gear

    Pirkkalan Daddy's Dinerissa käytiin iltapäivällä syömässä, pakkasta noin 20 astetta ja joku ajeli vastaan sinisellä, ehkä 1967 GTO Poncholla?, hyvä fiilis tuli, kun näki tuollaisen auton nykyisten tienvarteen hyytyvien muovikikkareiden joukossa :D
     
  3. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

  4. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Hopeanvärinen Opel Manta Gsi (tai Gte mikälie), hieno!

    edit ja tänään maanantaina Dodge RAM pick-upin 80-luvulta sekä Mustangin n. vm. 95 8)
     
  5. FuryIII '71

    FuryIII '71 Double Gearhead

    Joku suhaili puolisen tuntia sit vastaan siistikuntoisen oloisella (ainakin tuossa valaistuksessa) caprice stw:llä vastaan, hakunilan ääs-marketilta pikkusen nissakseen päin, ku olin kys. ääs-markettiin kävelemässä. 8)

    Taisi olla tummansininen tai ehkä jopa musta.
     
  6. SARKERI-71

    SARKERI-71 Gearhead

    Vielä viime vuoden bongauksia Plymouth Lpr 19.10.2015

    [​IMG]
     
  7. 1320

    1320 Gearhead

    Mä bongasin varmaan saman laitteen eilen, kääntyi Vanhalta Lahdentieltä mun edelle ja pienen matkaa ajelin perässä Hakunilaan päin kunnes käännyin toiseen suuntaan. Siistikuntoiselta näytti kyllä!

    Ja eilen päivällä Hämeenlinnan tienoilla joku veti liikenneympyrässä sladissa Fiat 127:lla. :rotfl:
     
  8. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    -59 Impala 2 d HT Seinäjoen halapahallin parkkipaikalla, komia käyttis! Tosin olin ton aikasemmi bongannu jo Seinäjoen raviraran Swapissa tänään, mutta silti säväytti nährä tuo anti-mopar uurestaan liikenteessäkin. :D

    Itekin tosin olin anti-moparilla liikenteessä, mutta saman vuotisella...
     
  9. Dusturecarn

    Dusturecarn 3rd gear

    Eilen illalla kehäykösellä oranssi Taunus nuori mimmi ratissa ja American Rambleri.
     
  10. Poni -69

    Poni -69 3rd gear

    [​IMG]

    Ylivieskassa tänään kärkkäisen pihassa..
     
  11. Mokaman

    Mokaman Double Gearhead

    ^Tuon saman Impalan bongasin tosiaan Seinäjoen swapin aikoihin...
     
  12. ktech

    ktech 3rd gear

    Lahen Liipolassa tumma 64-65 Valiantti kerrostalon parkissa. Tais olla mustat kilvetkin jos en väärin muista.
     
  13. esmi

    esmi Gearhead

    Oiskohan sama Valtteri mikä seisonut siellä vuosikausia! :eek:
     
  14. ktech

    ktech 3rd gear

    Joo en muista tota missään nähneeni. Ei nyt ihan raadolta näyttäny noin äkkivilkasulla.
     
  15. Kalu

    Kalu Double Gearhead

    Varmaan samasta kyse siellä melkee mäenpäällä?. Oisko ollu samalla omistajalla n.40 vuotta? Joskus 2000 luvun alussa jouduin pari paikkaa hitsaamaan pohjaan, ja kyllä se silloinkin jo aika paska oli. Ei vissiin oo enää liikkunut hetkeen? En kyllä asian omaisia ole hetkeen nähnyt..
     
  16. esmi

    esmi Gearhead

    joo!,sitä mä tarkoitan mikä siellä melkein mäenpäällä on!,kyllä se varmaan sen 10-vuotta on siinä parkissa ollut kun ohi olen siitä mennyt!,ja muistaakseni viimeksi kun sen näin oli mustat kilvet,tosin jo muutama vuosi varmaan jo aikaa,kun viimeksi tuli ihmeteltyä että viellä se siellä on parkissa!
     
  17. Crash_

    Crash_ 3rd gear

    Se vallu on seissy siel pitkään, moni kuulemma koittanu ostaa, ei oo myynnissä. Viimeks maanantaina sen siellä näin :)
     
  18. hamppi

    hamppi 2nd gear

    Seinäjoella bongasin valkoisen kasikytluvun alun sedani Capricen, oikein mieltä lämmitti kun latasin itse mustalla sedanilla sohjossa vastaan.
     
  19. faikku66

    faikku66 Double Gearhead

    Tänään tuossa klo 16 jälkeen Kuopion ja Iisalmen välillä tuli vastaan 3 rättäriä . 2 pakettimallia ja yks normaali. Taisivat olla tulossa Nordkappista Jäämeren valloitus hommeleista. Siinäpä mallia kaikille kermaperseharrasteautoilijoille, joilta "unohtuu" ajelut kesälläkin.
     
  20. Vezques

    Vezques 3rd gear

    Liittyiköhän samaan tänään Sörnäisten rantatiellä ajanut tarrakilpinen Dyane.
     

Kerro tästä muillekin!