Sport Fury -70

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Projektit', aloittaja Keppi, 17.11.2023.

  1. SK-

    SK- 2nd gear

    Mulla pitäis olla vielä paketissa, uudet lehtijousien etuhelat. Niitä on kahdella eri halkasijalla.. isommat jotain 2" luokkaa ja mulla on just ne pienemmät mitkä jotain 1,5"
     
  2. kippis

    kippis Gearhead

  3. Keppi

    Keppi 2nd gear

    Kiitos vinkeistä kaikille. Tilasin firmfeeliltä 2" puslat ja samalla lehen takapäähän urtsuset.
    Keli näyttää siltä että ois aika himot jo ajamaan, mutta se vaatisi pari napakkaa viikonloppua tallissa:(.
    Rokkiautosta meinasin alunperin tilata osat, mutta jarrukamat, etupään nivelet ja puslat ja takapäähän nuo oli muuten ihan ok hinnoissa, mutta rahti oli 400€ joten jätin tilaamatta.
     
  4. Isamu

    Isamu 3rd gear

    Kai varmistit kaikkien tuotteiden tulevan samasta varastosta? Joskus rockauton algoritmi on hieman retardi, mä olen saanu pelattua toimituskustannusten kanssa vaan vaihtelemalla tuotteiden järjestystä ostoskorissa vaikka olevinaan tulevat samasta paikasta kaikki.
     
    Seevu tykkää tästä.
  5. Keppi

    Keppi 2nd gear

    Eipä tullut moinen edes noviisille mieleen. Näppäilin vaan osat koriin ja tilausta eteenpäin kunnes sain sydänkohtauksen tosta rahdista. Aijemmin tottunut että kiinasta saa rahdit ilmaseks ja euroopasta ja jenkeistä samoihin hintoihin kuin suomestao_O
     
    Isamu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!