49-54 servoletti

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Buddy, 17.12.2005.

  1. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Miten olette jousitusta takaa laskeneet?Tarve ehkä 4cm alemmaksi nyt on kuin maasturin maavara.
     
  2. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    49-52 eteen '53-54 olka-akseli, ero on n 2,5cm
    Taakse blokipalat perän ja jousen väliin.
    Nuo on ne helpoimmat konstit.
     
  3. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Joo tuo on varmaan paras konsti mut mitäs jos lyhentäs etujousia ja ottas
    takaa pari lehteä pois?
     
  4. BlackBird90SC

    BlackBird90SC Gearhead

    Tämä sopis myös tuonne "missä x" topikkiin,mutta pistetääs suoraan tänne kun on kerran otsikkoon sopiva...

    Eli,onko jollain tietoa mikä tämän kohtalo oli,kyseessä -52 styleline kustom projekti,ostin sen joskus -90 luvun alkupuolella vahdolta turun läheltä,olin silloin työtön kun oli lama päällä ja rahaa ei tietenkään ollut,vaihdossa annoin cal looker kuplan.

    Tämä chevy oli poistettu rekisteristä jo vuonna -72,tarkempia tietoja vaiheista ei mulla ole,mutta se löytyi yhdestä ladosta jossa käytiin kaverin kanssa katsomassa yhtä chevy II:sta johon oli tungettu 454 pellin alle,paperit oli 400 koneelle,mutta sehän oli toivottoman kallis siihen tilanteeseen,ladossa oli myös pari moparia jos oikein muistan,toinen 50 luvulta ja toinen 60 luvulta.

    Tämän kustomointi oli aloitettu,takaovet oli hepattu kiinni ja katto oli laikattu irti ja se oli myös hepeillä paikallaan alkuperäisessä korkeudessa vielä,etupään pellit oli kaikki myös mukana,fenderit ja blueflame kutonen,mukana tuli myös 70 luvun lopun camaron ovet.

    Runkohan siitä oli käyty jo läpi ja maalattu,pelleiltään muuten aika hyvä noin vanhaksi,oli säästynyt suolauksilta aika hyvin koska sehän oli ollut ajossa vain 20 vuotta,mittarilukemaa en muista,mutta mielestäni lukema oli suht alhainen.

    Siitä oli tarkoitus tehdä kunnon kustomi tiukalla v8 tekniikalla,mutta laman kourissa ei vaan resurssit riittänyt,2 ovisen ovia yritin metsästää mutta ei niitä silloin löytynyt,silloinhan ei edes osattu haaveilla internetistä,soittelin suomalaisille välittäjille jenkkeihin,mutta sieltäkään ei kunnollisia ovia löytynyt,kaikki oli ruostuneet liian huonoiksi ettei käynyt edes aihioiksi.

    En muista varmaksi mihinpäin auton myin,saattaa olla että johonkin salon suuntaan.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  5. hara64

    hara64 1st gear

    mitenkä ihmeessä menee kaasun ja vaihteiston vivut -54 235+pg kombinaatiossa?
    onkohan mulla kaikki vivut ja tangot tallella,löytyy 3 tankoa ja yx sellanen käikäle joka tulee lohkon kylkeen pakosarjan alle.

    olisko kellään toimivaa/ehjää safety switchiä tuohon samaiseen laitteeseen?
     
  6. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Takaa en lähtis välttämättä jousia poistamaan, takajouset kun toimii pitkittäisinä tukivarsinakin. No ehkä pari :lol:

    Mulla löytyy muuten hyllystä madalletut etujouset (Vallilan Takomon muokkaamat). En tarvinnutkaan niitä kun laitoin pussit.
    Täytyypä muistaa mitata minkä korkuiset ne on. Ne on myynnissä jos mielenkiinto heräsi :) YV tai email tai puhelin
     
  7. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  8. hara64

    hara64 1st gear


    siinähän se kaasuvivuston kuva onkin,kiitos.

    neutral safety switchin tilasin just ebaystä(en tosin tuota linkissä ollutta),hintaa tuli peräti alle 25€ posteineen :D kiitos tästäkin
     
  9. JanneK

    JanneK 3rd gear

    ----------------------
     
  10. nimat-13

    nimat-13 Gearhead

    Onko tietoa 216 pääsuuttimen koko numerosta ja bensapinnasta?Mulla on nyt nro 53 suutin ja kohon korkeus kannesta 32mm.Onko lähelläkään?Tuntuu et matalilla kieroksilla on laihalla.
     
  11. Eyetech

    Eyetech Gearhead

  12. Lassi

    Lassi Gearhead

    Onko näissä alkujaan käsijarruvaijerit semmosia kamalan pitkiä, jotaan 160-170 senttiä? Jos on niin olisko yhtä myytäväks asti?
     
  13. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Kyllä ne pitkät on. Myytävänä ei kyllä ole, mutta hommata voidaan

    T
    kari
     
  14. Lassi

    Lassi Gearhead

    Enköhän mie käy tuosta Pirkkalan puolelta kysymässä kuan liikun sielä. Kiitos kumminkin.

    Olin lattioita irti leikatessa vahingossa sipassu vaijerin poikki..
     
  15. hara64

    hara64 1st gear

    Etsiskelly noita vipuja ja tankoja kaasuun ja vaihteen siirtoon ja näyttäis siltä että olis hukassa kaasupolkimelta tuleva tanko ja se linkku käikäle. Saiskai sellasen tehtyykin, mutta jos vaikka jollain sellanen olis joutilaana..... 235+pg -54 olis potilaana.
     
  16. Vaurionhovi

    Vaurionhovi 1st gear

    Löytyyskö joltain ylimääräisiä kylkilistoja -52 4d
     
  17. chrysler51

    chrysler51 3rd gear

    Ostan chevyn 15" peltivanteet, max 5.5 " leveät.
    044-2629907/Lohvansuu Tuusula
     
  18. hara64

    hara64 1st gear

    Laitetaan nyt tännekin ostoilmo.

    -53/-54 4d kynnyslistat olis hakusessa. Ei tarvii olla A1 kuntoiset kunhan ovat suorat ja ehjät.


    Hara
    0400-872787
     
  19. Barracuda-65

    Barracuda-65 3rd gear

    Löytyiskö joltain 51 styleline deluxen rungon mittoja tai tietääkö joku vaikka nettisivua mistä ne löytäis kuukle on testattu mut ei tärpänny.
     
  20. Eyetech

    Eyetech Gearhead

    Mulla vois löytyä, koitan muistaa huomenna kattoa

    Muistin kattoa, mutta eipä ollutkaan.
     

Kerro tästä muillekin!