ACS kerhon osasto -09

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'FHRA Kouvola Club ry', aloittaja 4dFunClub, 11.4.2009.

  1. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

  2. UralPerformance

    UralPerformance Gearhead

  3. ruoska

    ruoska 1st gear

    ensimmäist kertaa tuli tuoltakin lennettyy pihalle vai mitä "boltsi" :rotfl: :rotfl:
     
  4. surma erkki

    surma erkki 3rd gear

    Sehän on jo hyvin jos on päässy sisään...
     
  5. boltsi

    boltsi 1st gear

    Joo... Ei ne järjestysmiehet ymmärtäny humalaisii(tai humalaiset järkkäreitä?) :eek: Tiiä siitä sitten.
     
  6. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mut hyvinhän toi meni kokonaisuudessaan. Siellä perilläkin oltiin harrasteparkissa jo ennen puolta päivää, vaan kerran tuli Helsingissä neuvotteluja polliisien kanssa ja Lahdessakin vaan yks neuvottelu portsarien kanssa :rotfl:
     
  7. UralPerformance

    UralPerformance Gearhead

  8. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Hetikohta messukeskuksesta lähdettäessä ison risteyksen jälkeen? Oli vissiin 4 autoa peräkanaa, mä viimeisenä. Vauhtia ei juuri mitään ja sitten ne poimi mut sivuun. Elämä ja ajetut kilometrit vilisi silmissä. Vittusaatana, tässon tietysti 40 rajotus ja mulla tietysti joku 52. 115 euroa goodbye! Mutta ne katsokin vaan paperit ja toivotti hyvää matkaa. Turha toive. A) matkassa oli mukana vain vaimo, joka torkkui puoli matkaa. B) autona oli Nissan. C) kriminaali särki antennin, joten radiosta ei kuulunut juuri mitään. D) Olin kuljettajana. E) em. seikasta johtuen, olin selvinpäin.
    Mitä tästä opimme? Vitun paska näyttely FHRA:lta. En mee ainakaan vuoteen uudestaan. Aikasintaan ensi pääsiäisenä voin harkita.
     
  9. repecab

    repecab 1st gear

    Turhaa valitusta taas Hakaliinilta, asiat olis voinut olla paljon huonomminkin. A. vaimo olis voinut olla hereillä koko matkan. B.Auto olis voinut olla Lada. C. Radiosta olis voinut kuulua vain nina tai t,a. mikkkosen elämänohjeita.D.Olisit voinut" saada" olla kuljettajana jollekkin"älykkäälle" juoppoporukalle.E.Olisit voinut olla kuskina humalassa, jolloin olisit joutunut Pasilan poliisivankilaan ja sieltä Johanssonin morsiameksi missä se nyt sitten onkin.Kannattaa miettiä asioiden valoisempaa puolta ja lähteä jo jouluna uudestaan on se kuitenkin sen verran hyvä reissu. :eek: :D :D
     
  10. 4dFunClub

    4dFunClub 1st gear

    Pasilassa olisi ainakin tavannut Kyösti Pöystin ja kumppanit ja ne on sentään hyviä jätkiä. Ollu TV:ssä ja kaikkee. Kyllä on törkeää käytöstä FHRA:lta, että sillä tavalla uhkaillaan viattomia näyttelykävijöitä poliisilla. T: nimim. kahden lapsen isä ja tunnollinen veronmaksaja.
     

Kerro tästä muillekin!