Chevy/GMC Subbe/Pickup jutustelua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja kane, 12.8.2007.

  1. sutki

    sutki 1st gear

    Minkäs laatusta öljyä ja kuinka paljon näissä menee vaihteistoon? Ja mikähän mahtaa olla turbiinilukossa vikana kun ei mene päälle?
     
  2. laapotti

    laapotti 1st gear

    nappinelari ongelmaa taas kerran suburban '99 6.5l

    Moro!
    Alkaa mennä pata jumiin taas kerran ton nelivedon kanssa. Ongelmana siis ettei jakis mee 4lo tilaan, vilkuttaa vaan aikansa valoa. En saa lootaa myöskään neutral tilaan, huomasin tossa kärryhommissa vain.Takaveto ja 4hi toimii sen sijaan moitteetta.
    Jakoloota on alle vuoden vanha tehdaskorjattu np246 nii en haluais uskoo sen pettäneen jo nyt. Kuulostaako oireet mielestänne jakiksen ohjausmoottorin vialta?

    Sopivasti sataa vettäkin. :odroll:
     
  3. Catrik

    Catrik 3rd gear

  4. raimo3500

    raimo3500 2nd gear

    Noo mites Jamant? Sieltä omaan -93 pikappiin sain stefoja nopeasti ja kohtuu hinnalla.


    Oma kysymys, paljonko mahtaa mennä ilmastointiin ainetta? -93 ja pickup, k2500, 6.5td
     
  5. Metsässä

    Metsässä 1st gear


    Itseasiassa on, mulla oli niin vahva muistikuva että on yhtä puuta termarikotelon kanssa ja tänään kävin konepellin alla ihmettelemässä ja totesin että vähemmän yllättäen muisti petti.

    Mutta olisiko sitten jollakulla tietoa niistä m.öljy jäähdyttimen o-renkaiden koosta?
     
  6. jake81

    jake81 Gearhead

    Mikäs ton jakotoosan tyyppi on -94 k-2500 subessa?
     
  7. palontie

    palontie Double Gearhead

     
  8. jake81

    jake81 Gearhead

    Kävin southwest tradelta kyselemässä stefoja niin oli niin kalliita etten ainakaan sieltä osta, mun mielestä on törkeä hinta jos 4stefaa maksaa 90e.
     
  9. palontie

    palontie Double Gearhead

    tilaa rockautosta.
     
  10. jake81

    jake81 Gearhead

    Se voi olla että sieltä joutuu tilaileen. Onkos tossa -94:sessa obd2 diagnostiikka ja jos on niin mistä se töppeli löytyy?? Suunnittelin tossa moottorin öljyn vaihtoa ja mietin että kaataisinko valvolinen max lifet koneeseen.
     
  11. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    -94 on aina OBD1 ja töpsykkä löytyy kuskinpuolelta, vasemman polven kohdalta kojetaulun alta.
     
  12. jake81

    jake81 Gearhead

    Asia selvä, täytyy kurkata jos vaikka joskus tarvii ottaa koodeja.
     
  13. juhis_90

    juhis_90 2nd gear

    Mulla pickupissa vänkärin puolen turvavyö ei tule ulos alapäästä vaan nappa heti lukon päälle, näin ollen apukuljettaja on oman onnensa nokassa.

    Voiko Kela systeemiä elvyttää jotenkin? Yritin aukaista torxiakin että sais kelan näkösälle, vaan tuntuu olevan kiinni.
     
  14. jake81

    jake81 Gearhead

    Onko hyviä vinkkejä ton input shaft sealin vaihtoon, voiko sen alumiini käikäleen ottaa irti siitä sisäänmeno akselin ympäriltä ilman mitään murheita ja kumpi on parempi, kaks stefaa vai yks dual lip stefa?
     
  15. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

    Kysytääs tyhmiä.. Ylävesiletkun vierestä löyty ruuvattava T-kahva mallinen "hana", n.puolimetriä letkua joka ei johda mihinkään ja nopealla zekkailulla ei löydy paikkaa minne laittaa? Mikäs hiton hana se on ja minne kuuluu letkun toinen pää?
    Toinen tyhmä kyssäri:Kuskin puolen pakosarjan luona harmaa liitin+anturi josta vain pinnit jäljellä, muovit halennu kokonaan ja liitin ei pysy kiinni, mikä anturi, mistä uusi?? Kiitos nam.
     
  16. JARPPI_LPR

    JARPPI_LPR 1st gear

  17. Metsässä

    Metsässä 1st gear

    Valitettavasti olen varma, jumppasin nimittäin ne letkut, o-renkaat olivat erittäin hyvän näköiset joten niillä kasaan. Muutama päivä ajoa ja taas näkyi musta.... Saattoi "ehkä" päästä parit ärräpäät.

    Ekalla sivulla ei näkyny, tarvinee jossain kohtaa availla ja lähteä renkaan kanssa shoppailemaan.
     
  18. jake81

    jake81 Gearhead

    Se T-kahva mallinen hana on on suodattimen vesitystä varten eikä sen letkun kuulukkaan mennä mihinkään.
     
  19. Gary Grand

    Gary Grand Double Gearhead

    Ei ole tyhmiä kysymyksiä, vain tyhmiä kysyjiä.. Ja vastaajia. :eek:
    Moottorin lämpöanturi on tuo sun kysymyksen aihe.
     
  20. kojo

    kojo Gearhead

    ja nimenomaan mittaria varten, tietokoneelle on sitten omansa.
     

Kerro tästä muillekin!