Harrasteauton reaaliarvo

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Mobilismi', aloittaja kaarne, 24.6.2017.

  1. kaarne

    kaarne Gearhead

    Olisi kyllä suomalaisella suunnittelijoilla ja työmiehillä kysyntää Venäjällä mutta miksi sellaista tilaisuutta käyttämään maamme hyödyksi.
     
  2. kaarne

    kaarne Gearhead



    Se on lapsellinen leikkikalu.

    [​IMG]

    (Mercedes-Benz SL vm. 2017)
     
  3. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Kato vaikka joku 75 mallinen yms. eikä tollasta mikä ei ole mistään kotosin
     
  4. kaarne

    kaarne Gearhead

    Edelleen samat sanat eli leikkikalu.

    Eihän tuohon mahdu edes kahta matkustajaa kunnolla puhumattakaan matkatavaroista.

    Kyseinen auto on tehty bulevardisportiksi ja siksi se on sitä mitä se on.


    [​IMG]

    (Mercedes-Benz SSL vm. 1975)
     
  5. kaarne

    kaarne Gearhead

    Tälläinen Mersun pitää olla.


    [​IMG]

    (Mercedes-Benz W115 vm. 1967)
     
  6. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Joskus tollanenkin täytyy kokea siis sl, pystylampun olen kokenut. Mielenkiintonen oli ajaa mutkatiellä.
     
  7. kaarne

    kaarne Gearhead


    Mieluummin ei.

    Auton pitää olla vakavasti otettava ja ennenkaikkea konservatiivinen ennenkuin sitä voi sanoa onnistuneeksi ajoneuvoksi.
     
  8. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Jos nyt ajan 40 luvun muotoilua olevalla autolla, siis ennen noita laatikoita, niin mulle jää konservatiivisuutta varastoon jonka voin käyttää sitten ajamalla epäkonservatiivisellä autolla.
     
  9. urho3

    urho3 Gearhead

    Suomalaisista autoista paras on talbot diplomat lang 1,5 gle vip versio joita on tehty 1kpl Uudessakaupungissa.
     
    kaarne tykkää tästä.
  10. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    vika oikee talbot
     
  11. kaarne

    kaarne Gearhead


    Talbot on Suomen vastine Mersulle.

    [​IMG]
     
    minski tykkää tästä.
  12. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    taisi olla vaan paska jatkaja 96 saabille
     
  13. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    kaarnelaiset ovat konservatiivista väkeä

    [​IMG]
     
  14. kaarne

    kaarne Gearhead


    Tuskin Saab 96:sen seuraajasta tehtiin huonompi.

    Sehän ei olisi ollut edes on mahdollista.
     
  15. kaarne

    kaarne Gearhead


    Kuulun konservatiivisten autojen pieneen mutta sitäkin fanaattisempaan kannattajakuntaan.
     
  16. Rusty

    Rusty Double Gearhead

    Oletko koskaan edes ajanut S90:ä? Se on hienon näköinen auto, mutta sen hyvyydestä emme vielä tiedä mitään, odotetaan muutama vuosi kokemuksia.
     
  17. sdfsd

    sdfsd Double Gearhead

    Noin moni muukin ajatteli mutta joutui myöntämään olleensa väärässä kun talbot rullasi tehtaasta ulos.

    Saabissa konservariivinen muotoilu sekä etuveto, luulisi olevan suosikki autosi.
     
  18. Imusihti

    Imusihti 3rd gear

    Et kyllä tajua mersuista yhtään mitään, joka on toki linjassa muunkin autotietämyksesi kanssa. Tähän asiaan ei tekniikan maailman lukeminen auta.

    IS
     
  19. minski

    minski Gearhead

    Kaarnea siteeratakseni Euro-Samara oli puolestaan Suomen vastine Terijoen Mersulle.

    [​IMG]
     
    kaarne tykkää tästä.
  20. minski

    minski Gearhead

    Eikös se nk. "(viimeinen) teräsmersu" eli W123 ollut kuitenkin niitä viimeisiä kunnon Mersuja? Vai mitä mieltä on asiantuntijat? Kuulemma taksikopeillakin vanhemmat äijät katselee kateellisina jos sellaisella ohi ajaa.
     

Kerro tästä muillekin!