Kampiakselin hitsaus

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Moottori', aloittaja Melukone, 2.12.2011.

  1. Melukone

    Melukone 1st gear

    Mikä yritys tekee Suomessa kampiakselin hitsausta??

    Pitää olla aikaisempaa kokemusta ko. työstä!!!!

    matti.uusitalo@pp7.inet.fi
    0400-799 736
     
  2. jifx

    jifx 1st gear

  3. tha022

    tha022 Gearhead

    Älä hitsaa!
    Ei oikein ole tulevaisuutta semmosella, nähty on, kylläkin isommissa akseleissa joissa hinta yli 100ke
     
  4. VooDoo

    VooDoo Gearhead

    mistä syystä pitäisi hitsata? Korjata vioittunut laakeripinta vai iskunpituuden lisääminen?

    Jos pelkkä pinta, niin metalliruiskutus varmaan olis hyvä vaihtoehto?
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Valuaksilaan en hitsillä koskis mutta takosellainen on ihan hitsattavaa tavaraa.
     
  6. kime2

    kime2 Gearhead

    Hitsaa vaan :D

    Mulla on ollut kummassakin 454:ssa täyttöhitsattu akseli ja todella hyvin ovat kestäneet!
    Akselit on tosin olleet hitsattuja jo mulle tullessaan ja pitkään ne on mun jälkeenkin toimineet,niin ja tietysti valuakseleita molemmat 8)
     

Kerro tästä muillekin!