Kokemuksia tci:n,B&M:n laatikoista?

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja kime2, 6.2.2008.

  1. kime2

    kime2 Gearhead

    Erityisen huonoja on ne noiden "tarjousturbiinit"...

    Eihän ne lootat nyt siihen hintaan oikeastaan voikaan olla ihan huippuja :)
     
  2. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    :rotfl: Totta, mulla on tallilla täysin ajamaton steetfaitteriloota johon teen manuaalikoneiston ja ton liian suuren päittäisvälyksen näkee koittamatta sitä sen ihmeemmin :rotfl: .
     
  3. tuurna

    tuurna 1st gear

    mulla on tci-350 autos ja ihan ok laatikko. Ei ehkä mikään pehmein vaihto mutta kiihdytelles mukava. Vaihtaa silloin just niin napakasti kun pitääkin. Tehon kesto hevosilla pitäis olla jossain 600 hepan paikkeilla joten ei ihan heti hajoa, ainakaan tehoihin. :eek:
     
  4. kime2

    kime2 Gearhead

    Mitäs tuollasesta Super Street Fighterista kannattais tarkistaa ja miten?

    Nyt alkais viimeinkin olla tarvetta lootalle...
     
  5. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Mä voin tehdä sulle sopivasti Powergliden joka kestää isältä pojalle :rotfl:
     
  6. Lintta cruiser

    Lintta cruiser Gearhead

    Pg on loistava laatikko mutta siitä puuttuu ykkonen. :rotfl:
     
  7. DS 325

    DS 325 Double Gearhead

    Se on vaan voiman puutetta, jos sitä puuttuvaa ykköstä tarvitsee :soosoo:
     
  8. kime2

    kime2 Gearhead

    Tiedän ja sellasen mahdollisesti sinulla vielä jossain vaiheessa teetänkin(pari aihiota hyllyssä),mut nyt ei siihen riitä koneessa paukut :oops:

    Aikanaan tuli kyllä aloiteltua tämä jenkkiautoilu PG:n turvin ja oli se rankka laatikko kun ykkönen riitti pitkän perän välityksen kanssa melkein varttimailillekin :poff:
     

Kerro tästä muillekin!