Laikka-avo vai 4D Sedan

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Yleistä harrastuksesta', aloittaja vernando de hoto, 25.5.2010.

  1. vernando de hoto

    vernando de hoto Gearhead

    On tässä kahden vaiheilla, mitä tekisi? Kysessähän on 64 Galaxie, josta on laikattu katto pois ja katto hävinnyt. Muuten kori on suhtkoht hyvä ja oven karmit ovat katkaistu mutta kuitenkin tallella. Auto on ihan Suomi auto. Yrittäisikö hommata katon ja palauttaa 4D:ksi? Vai hommaisi avon tuulilasin kehyksen ja 2DHT/avo ovet ja jatkaisi laikka avoksi? Ovet ja kehys olisi tiedossa. Jotenkin tuntuu, että tuollaisen laikka-avon viehätys katoaa tällä iällä hyvin äkkiä, varsinkin kun omistaa jo avo auton. Laikka-avossa tietenkin olisi tuo helppohoitoisuus, kaikki ei tarvitsi olla niin "viimeisen päällä". 4D laulintta ei oikein innosta, kuin ei jaksa enään laulaa, niin paljon.
     
  2. Buick55

    Buick55 Gearhead

    No 4D:ksi,kaikki jenkit suomessa ei tarvii olla harttoppeja ja avoja :lol:
     
  3. hara64

    hara64 1st gear

    laikka-avo on laikka-avo vaikka flake maalissa uittais.
    jos ei 4d miellytä niin miten olis race henkeen tarroineen maaleineen päivineen "rehelliseksi" 2d sedaniksi?
    katonkin vois sovittaa jostain toisesta autosta :wink:
     
  4. dart -66

    dart -66 Gearhead

    Laikka-avoja tehdään koko ajan lisää, neliovisia full size-sedaneita ei... 8)
     
  5. Bluestone

    Bluestone Double Gearhead

    ...AAMEN! ...viisaita sanoja :D
     
  6. B 50

    B 50 Gearhead

    No ei tossa pitäis kyllä olla mitään mietittävää. Varsinkin jos ovet ja karmi on jo tiedossa. Eikä sitä avon karmiakaan tarvii jättää sellaiseksi korkeushyppytelineen korkuiseksi. Ja kyllä, avoja saa olla jopa 2 per talous. Eli hoida homma loppuun, ei toi vielä maailman viimeinen 4d-aihio ole.
     
  7. Tuplawee

    Tuplawee Gearhead

    Samaa mieltä!
     
  8. Kustom STW

    Kustom STW Gearhead

    Komps!
     
  9. Batmobile

    Batmobile Double Gearhead

    Laita jonkun muun auton katto ja tee hurja 4d kustomi?
     
  10. Mikkis

    Mikkis Double Gearhead

    se on sun omas... tee just niinkuin tykkäät :wink:
     
  11. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

    Miten olis 2D farmari? :eek:
     
  12. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    Ilmanmuuta jos on suomi 4d, uusi katto jostain ja äkkiä,
    ja museoi galaxie!!! Todellinen kylttyyriteko se olisi,
    noita tuotiin muistaakseni 52 kpl suomeen v 1965, ne oli ensiksi menossa
    panamaan polliisi autoiksi, tuli sisällisota siellä, galaxiet eivät kelvanneet, ja galaxiet seilasi maailman merillä, kunnes suomen foordi ne osti pilkkahintaan !
     
  13. Herje

    Herje Double Gearhead

    Choppaat sen romun jos siinä ei kerta oo kattoa paikallaan.
    Lättäkattoja ei oo ikinä liikaa :poff:
     
  14. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    no se on jo valmiiks kunnolla shopattu, katto niin alhaalla ettei sitä edes ole !!!

    Tietty siihen sais abysta aluperäsen avo katon.. tuulilasiin pitäis laittaa avon mekanismit....

    jos osat oookoo, tuo joku mätä avokori :lol:
    sitte sulla aito avo.. avoja ei ikinä liikaa ! aaaaaaah :lol:
     
  15. risuparta71

    risuparta71 1st gear

    ! ääni lisää tälle ehdotukselle :rotfl:
     
  16. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    ja vertanto, sullahan on jo muutama avoa, eikö ne riitä :lol:

    mä tuhtaan vaan aluperäisten olosten kanssa, mitä alkuperäsempi,
    sitä kauniimpi. ainakin 90% kustomeista on kamalampia kuin tehtaalta tulleet ! Taitaa hotshot olla ainoa hieno 64 galaxie customi maailmassa!
    avo sekin !
     
  17. B 50

    B 50 Gearhead

    :D No nyt on ihan ennätys jeesustelut käynnissä. Milloin nähdään se päivä kun joku virtuaalipussihousu muuttaa laikka-avon 4d-sedaniksi ja tuhertelee vahaväriliidulla konehuoneen? :rotfl: Vai perustellaanko 4-ovisuutta jälleenmyyntiarvolla? Muistaako joku mista löytyis kuva siitä chopatusta `64 avo-Galkkunasta niiltä ajoilta kun se oli vielä pohjamaalissa? Siinä vasta kaunis auto. 8) 8)
     
  18. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    kaikista hienoin olis 4d laikka avo, takaovet kaapparimalliset, trektaappelina! Ja vaikka vaihteistoksi edseleita tuttu teletatsi vaihteisto. Sitten usan ebayhyn mynntiin , "tää on alkuperänen tehtaan proto", ja hinta sen mukainen :rotfl:
    Mulla on jossain viteopätkää 99 picknikistä, siinä on hotshot muistaakseni kerman ruskeena siirtokilvillä `???
     
  19. Puli-Song

    Puli-Song Gearhead

    Hehhee! choppaus sopii yleisestikin "shoebox"-koreihin, kuin mansikkahillo maksalaatikkoon. vrt. Dartit ja 200-Volvot. Mieluummin sit laikka-avo, kun lähtee choppaamaan tuo. :odroll:
     
  20. edsel.fi

    edsel.fi Gearhead

    mä oon 203, niin mulle sopii vaan se absoluuttinen soppaus, eli katto kokonaan pois. :rotfl:
     

Kerro tästä muillekin!