mistä levyt??ja moottorin tyynyt vm65 fairlaneen????

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Ford Freak Club of Finland ry', aloittaja spychobilly, 5.2.2009.

  1. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    asiasta tietävät pistää tietoa!!! pää hajoo kun en löydä mistään :eek:
     
  2. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Siis orkkislevyt vai jostain muusta mikä sopii? En nyt muista saiko levyt Fairlanessa jo eteen 65, eiköhän....

    Mulla oli 66 Fairkussa levyt edessä ja ne oli samat mitä Mustangissa.

    Koneenkorvake varmaan pikkulohkolle...?
     
  3. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    ehkä esim. wilwoodit?? :-? mut koneessa on kummiskin ryttyä joten jotjut hyvät haussa..

    koneen tyynyt 302....
     
  4. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Eikös jarrut kuitenkin ole jotenkin vauhdin surma eli jos haluu tehdä nopean auton niin jarrujen pitää olla mahdollisimman huonot tai jotain...

    Noi Mussen levythän oli jäähdytetyt ja nelimäntäiset ja ilmeisesti ihan hyvät jos vaan jostain löytyy. Taitavat laitella myös jotain 70-luvun jenkki-Granadan levyjä noihin.
     
  5. bootsi

    bootsi Gearhead

    Oon kans selvitellyt tuota levyjuttua 62´Faikkuun, ja early Mustin levysatsit pitäis käydä (ainakin pikku sovituksella)
    ..ja Mustangeihinhän saa vaikka minkälaista palikkaa. :-?
     
  6. yfreak57

    yfreak57 Gearhead

    Eli varmaankin puhutaan samalla spindlen vaihtamisesta eli 70-luvun alun Torinon/Rancheron levyt pitäisi mennä lähes heittämällä paikalleen. Ainakin '57-'64 -alustaisissa osuu kohdalleen. Noita Granadan spindlen alapallon reikiä joutuu kairaamaan ainakin edellämainituissa tapauksissa. Tuosta '65:sta en osaa näkemättä sanoa... Mutta loppujen lopuksi kaikki käy kun sovittaa.
     
  7. teros292

    teros292 Gearhead

    Saattas olla tossa tommonen 73-74 rancheron spindle satsi vapaana, tarvii ainakin levyt ja laakerit lisäksi. Piti laittaa 56:seen, mutta taidan mennä siinä vähän toista reittiä.
     
  8. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    tuolla millaset ny o http://kuvablogi.com/nayta/1620942/ mustangin satsia oon kahellu tosiaan ja saa/löytyy hyvin osia tosiaan.. itellä varastossa "olikskohan ollu 70 torinon spindelit... mites taakse? mulla peränä kutosen persees ollu joku "pikku perä"=oisko "8????
     
  9. EdselHomo

    EdselHomo Gearhead

    Muistankohan oikein (eli onko Mustanghomous iskenyt), että kutosmussen peränä oli joku vie 8" perää pienempi takaaladattava.

    Onko siinä luukku takana?
     
  10. spychobilly

    spychobilly Gearhead

    noups..edestä ladatta versio ja ollu siis tossa "65 faikussa....
     

Kerro tästä muillekin!