Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Kapok

    Kapok 1st gear

  2. CTS

    CTS Gearhead

  3. 3olut

    3olut 1st gear

  4. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

  5. Jza

    Jza Double Gearhead

  6. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    On tainnu ottaa oppia siitä nelosen auto-ohjelmasta, mikä se olikaan, start stop tai jotain sinnepäin
     
  7. Jza

    Jza Double Gearhead

    Niinjoo. Se on se "mutta nyt mallistoon on vihdoin saatu 1.2 litrainen DIESEL moottori" -ohjelma
     
  8. Robot Riot

    Robot Riot Gearhead




    Skodan oranssi väri, joka auttaa löytämään oman kulkupelin tavanomaisuuksien joukosta.

    Lahna on parkissa Mersun ja 300C Chryslerin välissä :rotfl: :rotfl: :rotfl:
     
  9. Geebe

    Geebe Gearhead

  10. Marklin

    Marklin Double Gearhead

    ^^
    "nahkaratti ja takasiiveke viimeistelevät tämän varusteversion urheilullisuuden" :D
    Videon lopustahan löytyy yhteystiedot, joten kuka tahansa voi teettää yhtä hauskan myyntikuvauksen.
    Tai tehdä ihan itse, eiköhän tähän pysty.
    Tästähän saadaan äkkiä aikaiseksi jopa uusi topicki.
     
  11. willalande

    willalande 2nd gear

    ei varmaan mene kauaa kun joku laittaa omaan skoda ilmoonsa tuon videon.ja siihen perään sitten että " ei videossa oleva auto vaan samanlainen "
     
  12. 496SS

    496SS 3rd gear

  13. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

  14. viikinki75

    viikinki75 Double Gearhead

    En kyllä nauranut yhtään. Yritetty vaan kopioida sitä kuuluisaa nissan-ilmoitusta? :-?
    Mun mielestä lähinnä julkisuuden hakua...

    EDIT: Tossa linkki siihen nisukan ilmoitukseen, jos joku ei ole vielä sitä nähnyt. http://www.nettiauto.com/nissan/primera/1581397

    Katsottu : 515098 kertaa Kysymyksiä myyjälle : 247 Suosikkilistattu : 234 kertaa :odroll:
     
  15. KaapoLöllö

    KaapoLöllö 1st gear

    Miehä kirjotinkii et huumoria ymmärtävien :poff: Kaikki tekeminenhän tässä maailmassa on jonkun muun kopioimista, joku on kuitenkin tehny sen ensi...ainakii mie sain naurut vaikka olin nissanin ilmotuksenkii lukenu. :wink:
     
  16. Pertti K

    Pertti K Double Gearhead

    Elikä sopii hyvin yhteen auton kanssa.

    Itse luulin hetken aikaa, että klippi olikin lainattu ko. "ohjelmasta".
     
  17. challenger

    challenger 1st gear

  18. Town Car

    Town Car 1st gear

    Onx tää nissan-ilmotus ny olevinaan jotenki hauska vai?
     
  19. hiltja-14

    hiltja-14 1st gear

Kerro tästä muillekin!