Pärjääkö auto moottoripyörälle kadulla

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Street & Race', aloittaja Anonymous, 15.2.2004.

Ketjun tila:
Ketju suljettu.
  1. B.B.Chevy

    B.B.Chevy Double Gearhead

    Mulle kävi aikoinaan 15 v. mopopoikana huonommin. Vaikka kuinka kahva pohjassa ajelin mun tuulennopealla Solifer SM:llä ja makasin tankin päällä niin yks (kilpa)polkupyöräilijä meni ohi. En pärjännyt sitten millään, vieläkin on siitä traumoja.
    Vaan eiköhän niistä nyt pikkuhiljaa päästä, kun mulla on nykyisin noiden "onnettomien isolohkojenkkien" :grin: :grin: :grin:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Big Bad Chevy 2004-02-19 08:53 ]</font>
     
  2. Piit

    Piit 1st gear

    Sen verran on pakko viel härkkiä et kysyisin viel KOLMANNEN kerran että: näyttäkää mulle sellanen auto SUOMESTA joka kiihtyy 9.5sek 1/4mile,otaa huippuja 315km/h ja jolla voi vielä ajaa slaalomia mutkatietä +200km/h taulussa!!! Tätä tilastotiedettä on ny luettu sivukaupalla,mutta näyttäkää mulle nyt EDES YKSI sellanen Suomi rekisterissä oleva auto joka omaa noi edellä mainitut suoritus arvot !!!`??? Noi on meinaa TEHDAS VAKION Hayabusan suoritus arvoja !!! Näyttäkää mulle se auto joka noi arvot pesee Suomessa ?????????????
     
  3. Anonymous

    Anonymous Guest

    moniko busa on suomessa ajanut 1/4 mailin 9,5 sekuntiin? Onko joku?
     
  4. Anonymous

    Anonymous Guest

    ja eihän se hayabusa ole edes mikään referenssi. R1, GSXR1000 ja muutama muukin pesee ko. vehkeen....
     
  5. BRC1

    BRC1 Gearhead

    Älä nyt hermostu piitti mutta eikait millään voi ajaa slaalomia(slalom?) +200kmh vauhtia? Luulen ja uskon että keilat tulee liian tiheesti vastaan. Slalom ratojen huiput harvoin nousee päälle sadan.
     
  6. Fastback

    Fastback Gearhead

    Moniko Reijo Rintalihas kykenee käyttämään hajabusan ominaisuuksia? 5% essonpaarin pullistelijoista, vai onko sekin yläkantissa?

    Moisiin suorituksiin voisi yltää mm. yksi Tamperelainen Pantera ja toinen pohjanmaalta. Omistajat saavat itse kertoa autojensa kulusta jos niin haluavat.

    Gyrano de Piit vai oli Gyrano de Bercerac tunnettu suuresta nenästään, johon herneitä tuntuu sopivan.
    -------------
    edit;
    hymiö

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Fastback 2004-02-19 10:10 ]</font>
     
  7. Piit

    Piit 1st gear

    ..joo joo,viilataan pilkkua,mutta entäs se auto joka pystyy noihin arvoihín ??? Löytyykö sellasta Suomi rekisteristä ,vaiko eikö löydy????? :wink:

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: Piit 2004-02-19 10:11 ]</font>
     
  8. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Onko sulla Piit tollanen Hajabusa tehdaskunnossa? Jos on, tai tiedät edes jonkun jolla on, niin minä ja ehkä joku muukin tulemme mielellään seuraamaan kuinka se varttimaili sillä taittuu 9.5 sekunnissa. Vaikka noilla V8 - GTI päivillä kesällä, mä luulen, että joku kolehtikin voidaan kerätä bensarahoille tonne tapahtumaan sille busalle jos se 9.5 menee. Jokunen joka on niillä tollasen ajan suomessa ajanut on tarvinut siihen turbon kylkeen, ja kaikki ei oo päässyt silläkään systeemillä. Mutta uskoo kun näkee.
     
  9. Anonymous

    Anonymous Guest

    Meiän jatkuvasti hajalla oleva busa, eli connex oli tänään pahasti myöhässä ja ei se mitenkään hyvin lähtenyt vaikka oli TVH levittänyt hiekkaakin.
     
  10. Anonymous

    Anonymous Guest

    katupuolelta vois muutama auto käydä huittisis jätskillä ja tulla ajaan matchracen sen busan kans.p.j
     
  11. kmovat

    kmovat 1st gear

    Jippii !

    Kohta on taas kadut sulia ja jokainen voi selvittää henkilökohtaisesti liikennevaloissa et kuka voittaa ja mitä !
     
  12. Fastback

    Fastback Gearhead

    kadulla ja liikennevaloissa... jos mentäisiin sinne stripille ratkomaan mestaruuksia.

    5e luvattu busan kolehtiin, jos 9,5s! pj, ei muuta kuin iltasella huittisiin siniseen karhuun kaljalle ja joku kuskiksi tietenkin...
     
  13. Piit

    Piit 1st gear

    Moppemiehelle... uskon että sulla on raju "katuauto" joka saattaa hyvinkin radalla jättää nyt vaikka esim.ton Busan,mutta kun kysytään löytyykö Suomesta vastusta katu mopoille,ni väitän edelleen että ei Suomessa VALITETTAVASTI ole yhtään autoa joka edes paperilla pystyy vastaamaan noihin prätkän arvoihin..eli siis rautalangasta vääntäen: 9.5sek.1/4mile,315km/h huiput ja voi ajaa kovaa mutkatietä samassa autossa !!! Ei löydy Suomesta !! Vai olenko väärässä ??? Ja unohdetaan nyt kaikki pilkun viilaamiset 30kg kuskeista yms.. vaan siis ihan näin silkkaa numero tietoutta !!
     
  14. Anonymous

    Anonymous Guest

    Näytäppä piltti sillanen moottori pyörä!!12!! joka menee sen 9,5s vartti mailin ja voi ajaa mutkaan hirmu lujaa ???!!! ?!?!?!?++11 ainaki lujempaa kun millään auton paskalla!!!111!1!"23435 minä tiedän missä sillanen pyörä on mutta tiedätkö sinä??=`==?++
     
  15. Mopeman

    Mopeman 3rd gear

    Ei mulla nyt ole sellaista autoa jolla busalle pärjäis edes kiihtyvyydessä. Ehkä. Mutta noista sun väläyttelemistä ajoista olen kiinnostunut. Miksei kukaan ole täällä ajanut sellasia aikoja vakiobusallaan? Onko sulla tollanen busa, tai jollain tutullasi. Mä oon kanssa tolla femmalla mukana kolehdissa, ja jo ysin puolelle vakiobusalla, tai millä tahansa vakiopyörällä ajavalle paan sitten kaffeet ja paakkelssit Paddockissa. Siihen asti voitais vaikka jättää tää kortittomien alakouluikäisten keskustelulta vaikuttava aihe.
     
  16. Anonymous

    Anonymous Guest


    Eikös puhe ole ollut kokoajan katulaitteista?
    Ja niillä ajetaan kadulla...
     
  17. bird72

    bird72 1st gear

    Eiköhän tämä hiekkalaatikko keskustelu jo vois loppua.Kakarat näistä yleensä kinaa.Ettei vaan tulis nuoruus mieleen kun muutama tyyppi jankkaa samaa laulua.
     
  18. HEMI

    HEMI 1st gear

    Tää on vähän ku japsi harrastajien kanssa keskustelut ekaks ku ne (yleensä) haviää kiihytys äitteluyn ni mukaan otetaan mutka ajo ja huippu nopeudet ei tälle ny tiiä taas itkiskö vai naurasko sehän on totta että tollasta 300kmh nopeuden omaavaa autoa ei montaa suomess katu liikenteessä ole mutta noit 13-10s varttimaili autoja on mut alun perin kysymys että pärjääkö kadulla no aikamoinen katu saa olla että jos meinaa vetää pyörällä kolmesataa rikki ei siihen ihan puolen kilsan suora riitä. Ja eihän se ole mikään ongelma saada pirteää autoa kulkemaan kolmesataa voisihan tollasen rakentaa. Esim mopemanille yksi pykälä lootaan lisää joka on ylivaihde niin johan tulee huippuja taas lisää eikä varttimaili aika pahemmin kärsi että onhan noita lootia joila saadaan huippuja jos ny välttämättä haluu autonsa kulkevan 300 ja vartilla 10s tai What Ever. Mut vartillahan sitä voi käydä kesällä kokeilemassa ni sit tiiätte kenellä kulkke parhaiten vartilla.
     
  19. coronetti

    coronetti 1st gear

    jepulis.. busalla 9.5 varttimile. busa ei ensinkään kulje vakiona lähimainkaan tollasiin lukemiin. en piitti ymmärrä mistä olet lukemat repinny mutta voihan ne olla jotain teoreettisia. kaverin gsxr1100 on puhallin ja ym.ym kaikki muutettu. katupyörä. kummasti sillä ei ole kuin 9.1/270 muistaakseni.ja hepoja n.300.no ok ,ehkei se osaa ajaa. joku vakio gsxr1100 menee n. 11 riippuen pirunpaljon kuskin painosta. mutta autojakin on jotka singahtaavat alle 10s. mutta tuollaiset lukemat vakio busasta saa jokaisen moottoripyörän omistajan hymyilemään... jos tuollaisella turbopyörällä taas voisi lähteä yhtä radikaalisti liikkeelle kuten autolla niin ajat niillä paranisi ja paljon.ne keulii taatusti joten lähdössä on tingittävä.... hehh. niin ja se viitonen laitetaan.

    <font size=-1>[ Tätä viestiä muokkasi: coronetti 2004-02-19 17:33 ]</font>
     
  20. HRA-47

    HRA-47 1st gear

    Odotan mielenkiinnolla tämän tutkimuksen tulosta.
     
Ketjun tila:
Ketju suljettu.

Kerro tästä muillekin!