Torqueflite Band Adjustement

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Vaihteisto ja voimansiirto', aloittaja KajS, 13.8.2002.

  1. KajS

    KajS Gearhead

  2. KajS

    KajS Gearhead

    Oikeinkirjoitus: piti olla "Adjustment"
     
  3. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    Moparin etupannan säädön voi tehdä silleen, että takapyörät ilmaan ja kiristää etupantaa niin kauan että jortaani lakkaa pyörimästä vastapäivään ja sitten löysätään niin kauan että jortaani just pyörii taas ja siitä vielä löysäksi puolikierrosta ja lukkomutu kiinni. tämä on vapaa käännös shift kit paketin ohjeista. Tämä taitaa olla varmin tapa ottamatta ö-pohjaa pois. Ne momenttiin vetämiset ei päde ellei tiedä pannan vivun välitystä niitä kun on aika monta. Takapannan säätöä varten tarvii ottaa lootan ppohja pois ja sen pystyy säätämään näppituntumalla sopivaksi.
     
  4. KajS

    KajS Gearhead

    Kiitos, Mudracer!

    Enpä mene sinne auton alle momenttiavaimen kanssa heilumaan.

    Vielä yksi juttu:
    "Moparin etupannan säädön voi tehdä silleen, että takapyörät ilmaan ja..."

    Missä asennossa vaihdevivun pitää olla? N? D?

    Lisähuomio: Dodgen loodassa olen huomannut, että Throttle Rodin säätö pitää olla just oikein (ei yhtään klappia eteenpäin), niin jo vaihtaa nätisti.
     
  5. Mudracer

    Mudracer Double Gearhead

    ei mitään väliä kunhan ei ole parkkilukko päällä.
     

Kerro tästä muillekin!