Nettiautosta bongattua

Overdrive.fi on harrasteautoiluun keskittyvä verkkosivusto, joka tarjoaa sisältöä harrastajien ja rakentajien tarpeisiin. Epäasiallinen ja loukkaava sisältö, joka rikkoo sivuston käyttöehtoja, poistetaan. Näin eivät myöskään poliittinen keskustelu ja aiheet sinne kuulu. Harrastus on yhteinen poliittisesta kannasta riippumatta. Overdriven yleiset käyttöehdot löytyvät täältä, ja on hyvä muistaa, että jokainen keskustelija on rikos- ja vahingonkorvausoikeudellisessa vastuussa omien viestiensä sisällöstä.

Ketju osiossa 'Merkki- ja mallikeskustelu', aloittaja Rüsselsheim, 28.4.2006.

  1. Et huomannut tekstiä SUPER Turbo OM606. Voit kertoa ne alkuperäiset tehot jollain 2-3 kertoimella..;)

    Tämä auto on tainnut olla ennenkin myynissä tai jotain. Muistan nähneeni sen täällä.
     
    LehtinenA, Fuselage ja Riku Rotten tykkäävät tästä.
  2. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

  3. Peeaa

    Peeaa Gearhead

    hartsa69 tykkää tästä.
  4. Stang_81

    Stang_81 Double Gearhead

    Herätti silloin pitkän keskustelun puolesta ja vastaan. Aina on joitain tekniikkaswappeja, jotka kuuluu siihen sarjaan että ovat huonosti myyviä.
     
  5. toyopet

    toyopet Double Gearhead

    Nätti korimalli mutta eihän tuo tekniikka sovi mitenkään. Vaikka kuinka on superturboa ja suorituskykyä enemmän kuin alkuperäisessä, silti.
    Mutta varmaan tuolle ostaja löytyy, itse en vaan arvosta. No se verran, että voisin tuohon farkku-crowniin vaihtaa päikseen. :rolleyes:
     
    FuryIII '71, kad_boost, viikinki75 ja 2 muuta käyttäjää tykkäävät tästä.
  6. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Hoovee ja Swinger tykkäävät tästä.
  7. LehtinenA

    LehtinenA 2nd gear

    Hoovee, Swinger ja hartsa69 tykkäävät tästä.
  8. Riku Rotten

    Riku Rotten 3rd gear

  9. hartsa69

    hartsa69 Double Gearhead

    Isamu tykkää tästä.
  10. Arkkumies

    Arkkumies 3rd gear

    Fordistina pikkasen riipasee, noita Mark VI Continentaleja ei kaksovisina mitenkään mahdottoman montaa ole valmistettu...

    Mutta joo, avolava-muunnokseksi mittasuhteet on hyvät kun on coupesta tehty, tarpeeks pitkät ovet ja lasit.
     
  11. Mac

    Mac Gearhead

    Seevu ja Peeaa tykkäävät tästä.
  12. Bowtie

    Bowtie Double Gearhead

    LehtinenA ja LGC tykkäävät tästä.
  13. Mac

    Mac Gearhead

    Sitä tuossa vähän niinkuin koitin sarkastisesti sanoakkin
     
    Bowtie tykkää tästä.
  14. teddy99

    teddy99 Double Gearhead

    Ei K-Marketin kauppiaskaan elä jos se myy näkkileivän samalla hintaa kun on markettiinsa ostanut, mutta tässä ilmoitustekstistä huokuu vahvana viesti "maksoin tästä toissapäivänä 300 e tai 500 e, nyt tästä pitää saada 6800 e"
     
    Isamu tykkää tästä.
  15. Pietsi

    Pietsi Gearhead

    Kaikki alle viisi kuutiometriset on starttimottoreita.
     
  16. Charger´69

    Charger´69 Double Gearhead

    Minun on pakko sanoa, että itse olisin kans kirjottanut ton ilmotuksen vähä eri tavalla, ku tuossa sanotaan "Itsellä ei riitä aika kaikkeen. On jo 3 autoa josta yksi samanlainen Camino.", ja tuo Camino on siis ollut hänen pihassa ilmeisesti muutaman päivän vasta ku juhannuksena tullut :D

    Mulla ei se hinta kiinnosta koskaan noissa millä kukaki saanut itelleen, vaikka ilmaseksi, ei se ole minulta pois... Eikä pitäs kenelläkään muullakaan kiinnostaa ku vain se, millä sen itse voi ostaa. Voi olla haastava kaupattava tai sitten ei, tekemistä tuossa näyttäs alapuolen parin kuvan perusteella olevan melko mukavasti.
     
  17. Isamu

    Isamu Gearhead

    Hoovee, Fuselage ja isalmela tykkäävät tästä.
  18. isalmela

    isalmela Gearhead

    Hieno tuollainen on. Kaverit pääsisi vääntämään vitsiä nimestä: tulitko simalla :p
     
  19. Isamu

    Isamu Gearhead

  20. oceanic7

    oceanic7 Double Gearhead

    Isamu tykkää tästä.

Kerro tästä muillekin!